The way that booty movin' I cant take no more..

Guess what? 08.09 vaknade jag imorse. Ungefär nästan helt klarvaken. Ändå var jag inte isäng tidigt igårkväll. Så jäkla mysko alltså! Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag gillar det eller inte. Dagarna blir ju så jävla långa. Minns inte ens att jag skickade ett sms till morsan efter jag vaknat, fick för mig att jag gjorde det igår och att det var fel på telefonens datum, or something.

Just nu är jag trött, väntar bara på att darling ska komma hem. Han har varit och tränat, och just nu ser han förmodligen på film där borta. Längtar tills jag kan börja träna igen, är fortfarande inte frisk. Dock är jag inte lika förkyld längre och örat har blivit lite bättre tror jag (noll koll hahaha).
Nu är det bara hostan som ska bekämpas..

Ps, katterna springer runt som galningar. Att hoppa in i väggen är tydligen skitkul och jag fattar inte varför dom ska klösa upp den där saken som är på golvet i duschen. De klöser upp den, tittar lite på vattnet i hålet och sedan går de iväg. Konstiga djur det där.

camilla » 2010-02-10 | 02:42:43
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/

jahajaja men då vet du ju :p haha damn ;o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback