♥ KLAGOMÅL!

Måste bara få ur mig detta hahaha x)



"Lisa du är utvald!"
"Grattis lisa, du har vunnit"
"Vi saknar dina svar, ang hollywoodresan"
"Beställning; ditt mobila bredband har kommit"

Alltså vad fan är det här med att skicka reklammejl. Jag VET att jag inte anmält mig till att vinna någon jävla resa till hollywood. Tror dom att folk läser mejlet bara för att det står mitt namn och att jag har "vunnit" som rubrik? Sen har jag inte beställt något mobilt bredband heller, vi har redan bredband och behöver inte mer. Öppnade faktist det mejlet och innehållet var typ att dom skaffat bredband nånstans söder och att man kunde beställa eller något. Falsk marknadsföring, JAG HATAR REKLAMBREV! Tror dom att jag är dum eller?
Alla dessa var i min skräpkorg, typ 500 liknande mejl ^^

Brukar du "bli lurad" av liknande rubriker?
z a n n y h ♥ » 2010-05-14 | 18:15:32
URL: http://zannyh.blogg.se/

sv: du viker typ fransarna så dom blir som på videon :P svårt att förklara ;P haha :D

K r i t i » 2010-05-17 | 00:18:15
URL: http://kritis.blogg.se/

inte lurad, men lat. Orkar inte ens rensa inkorgen längre!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback