♥ NY BILD PÅ MIG WOW OMFG!

Godmorgon bloggen! Har inte sovit nåt alls idag. Är likabra dygna när man sovit till 14.30 på dagen. Jag är ju fan som en däckad säl när jag sover -.-' Provade sminka mig lite såhär på morgonen för att sysselsätta mig med något. Hade bara några ögonskuggor och en billig crap-concealer till hands så, jaa.. Är blek på vissa ställen och ser flottig ut men det är bara min concealer som inte är så vacker utan foundation ovanpå :D Har även fått väldigt, väldigt dålig hy nu när jag gått ner i vikt. Men det blir bättre snart!

Jag ska klippa mig nästa torsdag (FINALLY!!!) och det är min kära mor som betalar. Otroligt snällt av henne då jag aldrig i livet har råd att lägga pengar på frisören just nu, och dessutom var det kanske ett halvår sen jag klippte mig sist. Måste klippa av typ 5 cm bara för att få bort de klyvna topparna. Fanåh, jag som ska ha långt hår!

Nu tänkte jag ta min morgonpromenad och sen göra frukost till min älskade man. Kaffe och prima ostmackor på sängen, vad sägs om det? Man kanske skulle vara lite schysst mot honom åtminstone en morgon i veckan ;)
Senare idag ska jag även baka mina supermuffins, känner på mig att det lär behövas i helgen.. Eller nå..

Totally oredigerad bild.

 

/halvtrött schäj.

camilla » 2010-04-28 | 13:17:00
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/

haha true story :'D

- Savefors » 2010-04-29 | 11:17:15
URL: http://saavefors.blogg.se/

Hoppas att du får en bra torsdag =)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback