Freedag!

Yeah, idag är det fredag vilket betyder sprit och fylla för de flesta. Själv ska jag nog bara ta det lugnt med älsklingen. Vi har inget speciellt planerat idag, förutom att vi ska och sola när han slutat jobbet.
Blir nog en hyffsat tidig kväll om inget annat kommer upp, jag ska nämligen jobba imorgon. Lule vs..? (Ida, vilka spelar dom mot?!?!) Jag har ingen aning, haha :p Som vanligt!

Önskar att jag hade en kamera, eller åtminstone en mobil med blåtand så man kan lägga upp massa kul, för det är väl inte så roligt att bara se en massa webcambilder hela tiden? ..
Anonym » 2009-10-02 | 13:46:24

VS Färjestad!

Ida » 2009-10-02 | 13:47:59
URL: http://trasselharva.blogg.se/

Färjestad :P luleahockey.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback