Jag kan helt enkelt inte sova just precis NU.

Gick och la mig i sängen för någon timma sedan, läste lite ur min bok och försökte sedan somna. Men det gick inte. Jag känner mig inte ens liiiiite trött. Inte ens det där "mini-gruset" har jag i ögonen. Soo I gave up och nu sitter jag här framför min älskade data (som oftast får ta en jävla massa svordomar!) och mina gamla glasögon har jag också på mig. Dom är helt värdelösa. För svag styrka på dom, en jäkla massa repor och sen är de nå utomjordligt smuts på dom som är omöjligt att få bort.
Fast med dom på näsan kan jag ju faktist sitta 15 cm från skärmen istället för 3 :)


Samtidigt som jag försöker skriva det här intressanta inlägget (!) så läser jag igenom gamla inlägg jag skrivit. Får en härligt pirrig känsla i magen av alla minnen. Inte den där pirriga känslan man får när man blir kär, utan det där när man minns allt in i minsta detalj bara av att läsa en mening, eller lyssna på en låt. Loveeely!

Nu ska jag nog kanske se massa roliga youtube-klipp, eller spela på facebook :D Imorgon (idag) ska jag minsann tvätta och platta håret, sminka mig superfint och sen bara göra ingenting. Hahaha.. ^^

(Ny bild på mig, jag är fortfarande lika söt.. 101)



Älskade Curry och Maja :)

And yeez, I still do rapés.
Kamilla - Fotoblogg » 2009-11-06 | 11:57:21
URL: http://kamillush.blogg.se/

God morgon! Allt bra? :)

a » 2009-11-06 | 17:59:32
URL: http://antoniaherhold.blogg.se/

fin blogg :D Kika gärna i min :)

Kamilla - Fotoblogg » 2009-11-06 | 18:49:08
URL: http://kamillush.blogg.se/

Sv: Okej, det tycker jag också!

Haft en bra dag hittills? :D

Linnéa » 2009-11-06 | 23:24:32
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Jo det finns sidor där dom säljer linser, billigare än om du köper i affär. jag har färglinser med styrka, rekomenderar FreshLook ColorBlends. Fast du har ju bruna ögon, vilket är väldigt svårt att "täcka". Så du kanske måste ha linser som är specialgjorda för bruna ögon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback