I TOTALLY love you darling

Jaa, jag vet att min header fortfarande ser ut som skit men jag ska fixa det så småningom. Ids inte nu, haha ^^
Sitter och väntar på att darling ska komma hem, han har varit i Lule och tränat Bujinkan. Jag var med i onsdags och tittade på och det ser faktist rätt kul ut. Synd bara att jag är livrädd för att göra kullerbyttor! :o

Min lillasyster var här i fredags och sov över. Vi åt en jävla massa godis och såg några filmer, den lilla ungen lyckades även få en otroligt nördig bild på mig och darling. Så här ser det oftast ut när vi ser på film, minus godiset och plus en till katt där uppe på soffkanten :)




(Eller så sitter dom båda två under tv'n, så gulligt!)
Maya » 2010-02-11 | 00:15:07
URL: http://mayanilsson.blogg.se/

Myspys i soffan! :) Tack de kommer från Lindex ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback