En jävla lång lista (i brist på annat att göra!)

Hur mycket pengar har du på din mobil?
16,18 kr haha ;(

Har du fått en kyss den senaste veckan?
Jag får kyssar varje daaaag! <3

Hur lång är du?
Typ 1,72?

Vilken är den senaste filmen du sett
Älskling och jag såg Marley and Me igår.

Hur löd ditt senaste mottagna och skickade sms?
Mottagna: "Burn! och rage x2! ooo lite coolt!!!!!!!! Känner du hur peppad man är!?!!:>"

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror väl på till vem, men det är gratis att skicka sms B)

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

När såg du senast din mamma?

I Fredags.

När vaknade du idag?
Stiger upp klockan åtta varje morgon, iaf dom få gångerna jag hör klockan ;)

Vilken är din favoritplats hemma?
Soffan :D

Vilken plats föredrar du minst hemma?
Hrm, typ köket. Det är så litet. Eller sovrummet för att vi inte fått det iordning ännu.

Vem får dig att må bra?
Älskling?

Hur stor är din säng?
Vi har ingen säng :( Bara en sju centimeter tjock dubbelmadrass som ligger på golvet. haaahha

Var har du bott/bor?
BOODEEEENNN!!!! Fyfan.

Tycker du om kinamat?

Är less kinamat sen jag jobbade på en kinarestaurang.

Tycker du om kaffe?
Det är väl helt okej.

Vad dricker du helst till frukost?
Gillar itne frukost.

Kan du spela poker?
njaaee..

Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Nope, men min mormor fyller år två dagar före.


Vill du ha barn?
Jo, men inte nu omg!

Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite hackig franska.

Har du någonsin åkt ambulans?
Jo. Turkland, cran canaria och mallorca typ.

Föredrar du havet eller bassäng?
Simbassäng!

Vad spenderar du helst pengar på?
Typ kläder, smink och hårprodukter. När jag väl har pengar ;p

Äger du dyrbara smycken?
Några guldhalsband, guldringar, guldörhängen osv osv har jag minsann.

Kan du rulla med tungan?
J
o? :D

Vem är den roligaste människan du känner?
Måste nog vara älskling lillebror. Hahah :D

Vad har du för ringsignal?
Nokias standard, HAHAH x(

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nä, men jag vet att morsan har.

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Jag sitter i en röd fåtölj :)

Kan du byta olja på bilen?
Det är det man har männen till.

Vilken var den senaste boken du läste?
Nån hästbok i think?

Dansar du i bilen?
Nej, PÅ BILEN! :D

När var du i kyrkan senast?
Typ aldrig

Hur många hål har du i öronen?
10 st

Har du någon piercing?
vad räknas som piercing? Har haft många men tagit ut en del.

Röka eller snusa?
Röka, men jag snusar just nu.

Är du kär just nu?
Helt underbart superkär!

Har du någon kille just nu?
Ja, världens bästa.

Har du dumpat någon?
hehe jo, idioter allltså.

Har någon dumpat dej?
Jao

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull?
Neeej.

Vem kramade du senast?
Älskling!

Är du duktig i skolan?
Om jag anstränger mig?

Har du fått göra om ett prov någongång?
Många gånger.

Har du fått ett bra resultat på ett prov?
Har väl hänt, haha xD

Sköter du dej i skolan?
Jag går inte i skolan :D :D :D

Har du tuggat tuggummi under skoltid?
Ungefär alltid under min skoltid.

Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon/ smsat?
Man är väl diskret, helloo?!!??

Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem?
Jag hade nog inte orkat.

Har du suttit i fängelset?
Jo, kom ut igår.

Vill du hamna i fängelset?
JAAA! Vem vill inte?

Vart på dåligt humör den senaste tiden?
Mest uttråkad.

När grät du senast?
Igårkväll när älskling somnat i min famn, filmen var sorglig.

Du har gråtit över en kille du inte kunnat få?
Take another one?

Du har slagit ner någon?
Säkert nångång.

Du har skadat någon med flit?
Hehe, nä.

Vem bråkade du senast med?
Frida och jocke kanske?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback