"Love can best be described as bittersweet"

Sitter hos leo, som vanligt. Det brukar bli en del nattliga inlägg, fast nu är det ju nästan morgon.

Leo, Camilla och hennes pojkvän ligger och sussar så sött, och som vanligt kan jag inte sova. Har tänkt på en sak ganska länge och kan bara inte släppa det. Låter hur löjligt som helst, men egentligen är det inte det.
Om man tar dom två tex. Dom är hur söta som helst med varandra och jag vill ha det med.
"Det" liksom.
Jag vill ha en grabb som älskar mig för den jag är, inte bara när jag har mina "ups" utan även när jag är helt nere i skiten och varken kan äta eller sova på flera dagar. Någon som tar hand om mig när jag inte orkar ta hand om mig själv. För snart orkar jag verkligen inte göra det längre. Jag kan med 95 procents säkerhet säga att jag aldrig haft ett riktigt riktigt bra förhållande. Lyckas alltid falla för idioter och dåliga människor, och det slutar oftast likadant. Jag går helhjärtat in i helvetet, och när jag äntligen tagit mig ur det så är hjärtat helt söndertrasat. Eftersom jag aldrig haft ett normalt förhållande där båda älskar varandra lika mycket, när båda skulle kunna dö för den andra, så vet jag ju inte hur det ska vara. Så jag nöjer mig med mindre.
Shame on me.

Men nu har jag hittat någon jag gillar. Gode mycket. Jag tror att han gillar mig också, om jag tolkat allt rätt så går det framåt iaf. Jag hoppas verkligen det, för det här är sista gången jag släpper någon nära. Skiter det sig så skiter sig allt, och då får det fan vara. Men han är bra. Han har världens härligaste personlighet, han får mig alltid att skratta, han VILL ha mig nära, han är snäll, omtänksam, och framför allt mogen. Han är helt enkelt underbar.

Nu blev det här ännu ett långt och trist inlägg så ska nog ge mig. Snackar med Enbom på msn, hon ska pierca mig till veckan om allt går som jag vill.


Out //KL

- "What is love?"
- "Great question my dear, but love can best be described as bittersweet"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback