Idag älskar vi Bananskurk!

Japp, idag älskar vi Robin.
Jag har lovat att skriva jättemycket om honom idag, om jag lyckas skriva jättemycket om min kära Robin i detta inlägg återstår att se, men det lär nog bli fler inlägg idag. HE-HE.

Kan ju tex nämna att jag inte sovit nånting inatt, utan promenerat runt i ungefär fem (eller var det kanske sex?!) timmar. Jag hade dött utan Robin, helt seriöst och utan sarkasm! HE-HE. Jag och Robin älskar sarkasm och ironi, vi verkligen älskar det, Robin och jag.

Är helt genomfrusen och nerkyld just nu, har lindat in mig i ett täcke och massa tjocka tröjor. Robin har sagt jättemånga gånger att hans värstingmerca är jättevarm och att Robin själv är ganska bra på att värmas, men Robin lyckades minsann ändå! Fastän han är långt borta i arvidsjaur! Robin gjorde mig arg gång på gång, så jag blev ganska varm ändå till och från i mina jeans, mitt linne och min JÄTTEvarma skinnjacka. Jag hade väldigt lite kläder på mig, my bad. Men om inte ett jävla sär brytit det han lovat så hade jag inte behövt gå runt och frysa, utan då hade jag legat i en varm och skön säng just nu.

Men nae, fyhelvete. Jag har minsann pratat med Robin, och jag tänker vara tjurskallig som feeeeeen genom att vägra sova inatt också.
Det tyckte Robin var en bra ide.




En annan bra ide som jag fick var när Robin berättade att han körde runt i en postbil. Jag tyckte att Robin skulle komma till mig med sin lilla gula postbil så jag och Robin kunde cruisa runt i den en vacker lördagskväll (den hade definitivt blivit JÄTTEvacker om Robin förgyllt den).

KL - "Tänk alltså. Då blir det som att jag kör fast jag inte kör för jag sitter ju på förarplatsen. Helt AMAZING!"
Robin - "Jaa, jättehäftigt. Då blir jag passageraren, I AM THE PASSENGER NANANA. Fast en passagerare som kör då. HÖ-HÖ."

Jag hade blivit helt överlycklig om Robin kommit till mig med en postbil, för jag har alltid velat cruisa runt i en sådan med en Robin.
En vacker lördagskväll då förstås.



(Nu har jag faktist skrivit Robin 21 gånger i det här inlägget, inklusive detta stycke. Robin ville dessutom att jag skulle lägga in en bild, så jag lägger in en helt opassande bild ENBART för Robins skull!)



FUCK YOU IF THIS DOESNT SATISFY YOU, SHITFACE!
!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback