HE-HE

Sry för dålig update.
Har "flyttat" till skogen och ännu har jag inte riktigt vant mig. Jag sitter bara inne hela tiden och hatar vissa människor, men egentligen finns det hur mycket saker som helst att göra och som faktist är bra för mig. Jag skulle kunna ligga ute och steka flera timmar varje dag, för det är nästan alltid sol här. Promenera eller jogga runt byn i väntan på nästa styrketräningspass (jovisst, jag har börjat med styrke!). Har ju slutat röka tack vare det också, vilket jag anser är superbra!

Nu glömde jag bort alla andra saker jag täntke på när jag började skriva, men det är sånt som händer. Saknar för övrigt baby, han borde vara hemma närsomhelst.

Får ta och skärpa mig med skrivandet, har ju hur mycket tid som helst åt det egentligen ^^
puss!

Gustav <3



Baby tog en egobild i en spegel med sin telefon och telefonen syntes, vilket jag ansåg vara för fjortis så jag klippte bort den. Men han är sötast ändå :)
Fast nu har jag ju avslöjat fjortisgrejen. Fakk.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback