Träningspass #2 avklarat.

Yeah, då var det andra träningspasset avklarat. Det andra RIKTIGA träningspasset dvs. Har ju tränat förut med vikter med darling och AnderzZ men då har jag mest lyft en gång och sen suttit och klagat på att jag är trött, har ont, osvosv.
Nu däremot har jag blivit så jävla taggad och tränar som ett as. Höll igång konstant en timma idag. Gjorde 406 reps, vilket är ungefär dubbelt så många som i torsdags då jag tränade första gången som supertaggad!
406 är ganska bra för att vara jag, som är helt otränad, har rökt för mycket och festat lite för hårt förut. Nu är det slut med sånt trams och stenhård träning + rätt kost är det som gäller framöver. Vet att jag har skrivit/sagt så mååånga gånger förut but this time it's for real. Ni lär väl se sen ;)


Snabba step-ups (typ lätt uppvärmning): 25 + 25
Rygg-ups på bänk: 10 st med 5 kilos vikt. (Håller vikten mot bröstkorgen)
Framfall ben: 20 + 20
Hoppa 1 ben sidled (HAHA vet inte vad det heter :O!): 30 + 20
Knäböj sen hopp: 8 + 9 (Det var fan grymt tungt)
"T-ben" (Man står på ett ben och lutar sig fram med båda händerna på golvet och lyfter upp det andra benet. Bra rumpträning): 30 + 20
Armhävning med knäna isär (orkar inte göra vanliga än!): 10 + 10
Snabba, höga knän: 30 + 30
Armhävning 1 knä: 5 + 5 + 5 + 4
Snea sit-ups: 20 st med 2,5kilos vikt höger, 20 st med 2,5kilos vikt vänster
Sit-ups: 20 + 10 + 10

= 406 reps


Nu ska jag stretcha, duscha och sen spela wc3 med darling. (Har nog blivit lite av en gamer, hahahah)


Ps, om någon känner att han/hon har lust att göra en snygg design till min blogg så får han/hon gärna slänga iväg en kommentar ^^ :)
G » 2009-12-21 | 19:53:05
URL: http://octoberflower.blogg.se/

Nu är jag lika tillfredställd som du var igår älskling;) Bra jobbat <3



love love love

camilla » 2009-12-21 | 22:39:10
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/

hahah ja!! tänkte typ att allt var äkta men sen när jag pratade med adam om det och han sa typ att de måste vara fake blev jag svinledsen :(... hahahah :D tack! och desamma :)

camilla » 2009-12-22 | 13:24:51
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/

hahaha yes indeed! han borde låta mig vara i min lilla "hejjagtrorpåallt-värld" :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback