My new shit.

Sådär, nu har älsklingens alla träningsgrejer kommit och med det så fick man typ två extra vattenflaskor. Självklart fick jag en, och jag markerade genast mitt revir...

 

När jag var mindre så samlade jag på klistermärken och hade jättemånga "sticker-albums" som jag var så glad över, och jag älskade att köpa nya klistermärken för man ville ju ha alla olika sorters märken som fanns! Minns att det fanns speciella "paket" som man kunde köpa för typ 99 kronor eller nånting på Coop (På tiden när det hette "Obs!"). Har bara kvar två album nu som nästan är tomma, men jag ska fan köpa nya, haha. "Dekorerade" min och Darlings förra flaskor också, but they are history noow..

 

 

This is my new bottle!

 

Senare idag blir det träning hos AnderzZ och jag ska köra lika hårt som sist! :)


olatidman » 2009-12-29 | 16:20:56
URL: http://tidman.blogg.se/

trevlig kväll:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback