Tips för tjejer! (Och kanske pappor? )

Hittade just en hemsida som jag tycker är ganska fiffig. Använder mig inte av den själv men jag skulle faktist kunna tänka mig att göra det.

Det är en sida där man prenumererar på tamponger, bindor, trosskydd osv. Man bestämmer själv vad och hur mycket man vill få hem per månad. Tex om man vill ha 17 normaltampisar, 13 minitampisar och 21 trosskydd, så är det precis det man får hem. Det är himla billigt också, har inte hunnit jämföra så mycket men jag tror det är billigare än i en vanlig affär. Man kan ändra sin prenumeration också. Allt efter sina egna behov, hur bra som helst! Finns en massa olika märken att välja mellan, bland annat ekologiska, och dessutom är det gratis frakt.

Perfekt om det bor en massa pms-monster i familjen, eller om man kanske bor hos sin pappa och han tycker det är pinsamt att köpa tampisar.
(jag vet då att min pappa inte kommit över det än ^^)



Klicka på bilden för att komma till sidan :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback