Hygienkurs.

Nu är jag hemma, kom väl hem för någon timma sen :) Var grymt kul att träffa Ida idag. Kursen var ganska intressant också, även fast den var lång (3 jävla timmar på hårda plaststolar!!!) så tyckte jag det gick väldigt fort. Han som pratade pratade så att man inte började somna, ungefär. Ja, ni vet väl vad jag menar? :) Det var förresten en kurs om hygien. Och det är väl mest sunt förnuft, men en del människor vet ju inte vad det är så :p Om man ska hålla på med livsmedel och sånt så ska man gå någon sån sorts kurs.

Nu måste jag diska och typ dammsuga, sånt där roligt tjafs. HE-HE. Får väl se om jag slänger in något roligt senare,
stay tuned ;)
jimmy » 2009-08-21 | 12:40:57
URL: http://sjov.blogg.se/

Sv: Haha visst gjorde hon? "Niiiiiiiiiiils" Haha. Jobbigt värre å bli väckt så :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback