Heavy sleeper, ohyes!

Steg upp alldeles för sent idag, skulle ha vaknat klockan åtta men klockan var halv tio när jag öppnade ögonen och viftade efter mobilen. Även fast den ligger alldeles bredvid huvudet på mig så hör jag inte alarmet på morgonen. Jag hörde itne heller när älskling ringt åtta gånger och skickat sju sms.


Tungsovare, javisst!


Bilden är tagen i ettan eller tvåan på gymnasiet nere i omklädningsrummet.
Jag var så jävla trött så jag slocknade. haha :D Ida är fotograf :)
ida » 2009-08-16 | 02:59:28

var det inte när du hade fått körkort och vi cruisade runt hela natten ? :P

Lisan » 2009-08-16 | 12:26:42
URL: http://pluggen.blogg.se/

HAhaha jaaa det är det x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback