7/5

69 dagar tills jag är 18!! Näranära!

Jaaa... man får väl se vart det här leder. Hoppas det leder till nåt bra, men man vet ju aldrig. Så oberäknelig liten filur, ojoj.

Köpte förövrigt en ny jacka i måndags! Nöjd som ett sepe, den är helt fin :] Och sen har man ju ringt alldeles för mycket på abonnemanget känns det som. Illa lisa, ILLA! Så nu är man helt pank, måste skaffa mig en rik man som kan få skämma bort mig lite grann :D Låter väl bra, eller vad säger ni?


Har annars börjat lyssna äckligt mycket på svensk hiphop. Haha :D Jag är en allätare, det är jag, men nu har det blivit mest svensk hiphop. haha x) Jag och JEPE har nåt genemsamt! Kan väl inte direkt nämna någon favorit, men det har blivit mycket Ken Ring :D Sen igår skickade Jesper en låt, och det var också förjävla skön. Tredje Linjen - Mörkret faller, prova den :)

JOOOO, måste ju också skriva att jag och leo for till pite och såg sverigepremiären av IRONMAN! Hela dagen gick väl ungefär såhär :p ;
Bussen till pite gick 19.10, vi var framme typ 20.20 :) Drog till Leos morsa och lastade av lite grejer, sen gick vi till busstationen och satt utanför sunes. Det var smockat med små fjortisar överallt, helt söta x) Var några yo-gangsta-rappers som rökte cigarr, dom kan väl ha varit högst 15 år :p ^^ Väl där utanför väntade vi på Fokka som kom efter nio, och de två käkade på Sunes! Tydligen så har dom världsbäst mat, men jag åt inget :p

Sen fick vi reda på att det var "tjejkväll" den kvällen (därför så mycket småbarn överallt ^^ ) så vi tre gick på stan ett tag :p Bion började inte förän 00.01 så vi vandrade runt tills dess, resten kan ni ju lista ut själv :p Helt klart värt.

Nää, nu måste jag gå och sova, men det blev lite att läsa iaf :)
G'natt! :)


Saknar dig baby.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback