18/5

Nu skiter jag i dig ditt dryga as. Det är helt enkelt inte värt det.

Min helg har väl inte varit en av de roligaste, så jävla tråkigt jag har haft! :o Har väl bara smsat med sötsak, lätt minst 700 sms på tre dagar :D haha! :D
Imorrn är det skola! :( Har sovmorgon till 9.50 som alltid, sen är det idrott, nk, engelska och franska. Slutar 17.00, helvete så jag hatar måndagar -.- Tur att jag ska till adam sen :D Först ska han käka på tasty eller nåt tror jag han sa, sen blire köpa cola, godis och BJ's :D Film hos honom, men jag kommer inte riktigt ihåg vad den hette. Han hade typ sett den med sin familj igår och den var tydligen jättebra :) Myyyyysigt värre :D

Nu vet jag inte om jag pallar skriva nåt mer, men vi får la höras :)

PuzzzzzzzzzzZ.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback