25/2

Tjooooho folket, inte skrivit på nån dag. Illa illa, ta tag i livet nu! Haha :)
För det första;
GRATTIS NATTAA 18 ÅR IDAG!!!  :DDD


Hehe, då var det överstökat, mwhiihi :)

Känner att jag har nån sorts skrivkramp. Eller så är hjärnan bara totalt överfull. Så mycket som händer på engång så man vet inte vilket man ska skriva om, så jäkla svårt att rensa bland alla tankar och funderingar man har.
Har iaf varit en rätt så skön vecka, och veckan som kommer lär nog gå rätt så fort :) Iaf när man har allt planerat och vet vad man ska och måste göra.
Hade skola måndag till fredag, sen loooooov nu ju :D Jobbade på SSAB, det var grymt kul ska ni veta!
Varje år har dom på SSAB en festmiddag där dom delar ut guldklockor, blommor och någon sorts medalj, och firar de som jobbat där i 25 respektive 50 år. Tror jag att det var iaf. Det jag gjorde där var inget mer märkvärdigt än att jag serverade maten :P Med plusminus 15 andra servitörer. Vet inte riktigt hur många vi var, det var då uppemot 350 gäster som åt iaf. Grymt kul var det, inte speciellt svårt heller. Jag känner då att det här är ett yrke som passar mig perfekt. När vi for därifrån på kvällen och hade jobbat klart var jag så jäääävla speedad! Åååååh, längtar till den 7e juni, då kommer det bli något ännu större. Wiho!
Iaf, skulle ha sovit hos en god vän till mig, men det hade hänt mindre roliga saker (I had nothing to do with it) så jag var tvungen att gå därifrån. Ren tur bara att jag fick sova hos en annan het grabb :) Snällt av honom, thaaanks boy! Annars hade jag vart tvungen att gå jättelångt med ungefär noll kläder på mig ;D
Sov ungefär hela dagen igår, var så jävla slut från lördagkvällen. Både pga jobbet och sen det andra som hände lite senare.. But that's my secret ;)

Idag har det väl inte heller hänt så mkt, min älskade kom ju till luleå todaaay men denne hade fullt upp, så vi får väl träffas till veckan :). Har iaf mest bara slöat i min underbara säng. Fast det kändes inte så bra så jag gjorde några sit-ups. 150 stycken kanske, i dunno.. :P

Den här veckan kommer, som sagt, gå rätt så fort tror jag :) Lite synd bara med tanke på att det är lov, och det är ju så jävla skönt att vara ledig från skolan. Men man kan ju inte göra så mkt åt saken :P Bara längta tills nästan lov som kommer vecka 13 :)

Tisdag : jobb.
Onsdag : kliva upp tidigt och vara med xxx som sen följer med till jobb.
Torsdag  : kliva upp tidigt, åka in till stan och shoppa loss med xxx. Blir dans på kvällen, xxx ska med, och det ska bli så jäkla kul! Inte dansat på länge nu känns det som :P Tur att ZxxZ lovat att lära mig en massa nytt, och tur att xxx redan kan så mkt ;)
Har väl ungefär 600 kronor att shoppa för (inte mycket men det duger). Jag hade tänkt köpa en tröja från Gina för 149, såg reklam på tv idag och den var så jädrans snygg! "Felicia top" tror jag den hette eller nåt :P
En mascara för 150-160, det är en tvåfärgad. "Max vivid Impact Highlighting Mascara"
Hehe, flashigt namn alltså :P Antingen den med guld eller den med silver :)


Ska också köpa en guldfärgad ögonskugga, (av okänd märke än så länge ^^) och slutligen svart hårfärg. Är så jävla less min utväxt nu, dags att göra något åt den ;D Fast ändå, jag gillade mitt kopparhår.. Äh skitsamma, vi kör på svart :D
Jaaao, sen hem och duscha och allt sånt och sen dra med bussen till ZxxZ. Åker med denne till danseeen :)

Fredag plus lördag hoppas jag få vara med min älskade,
men vi ser väl vad helgen ger :)


PEACE! :)

Natalie Niska » 2008-02-28 | 14:46:28

haha, aaw, thanks babe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback