Halsooooont.

Hahaha åååh, Linnea du är bara för söt :)
Skriv din kommentar först och SEN skriver du in namnet, alltså rutan längst ner först och sedan fyller du i namn och bloggadress och sen klickar du på skicka. Brukar bli så för mig ibland också när jag ska kommentera men då skriver man bara namnet sist, eller är noga och kollar så det kommer med :p Men i framtiden ska jag kolla på IPnumret, så känner jag igen ditt :) Haha xD

Usch och fy och blä och faaaan! Jag är typ sjuk, idag har jag så jävla ont i halsen alltså. Kan typ inte ens svälja mjölk -.-' Jag som skulle gå till Björknäs idag och prata med skolan och det men jag vet inte om jag orkar sitta och prata med någon när jag har så ont.

Hrm.. Älskling skulle iaf köpa med sig blåbärssoppa till mig när han kommer hem på lunchen. Det är nog det bästa när man har ont i halsen - len blåbärssoppa. Mums! :)
TITTA, JAG GLÖMDE INTE NAMNET! :D » 2009-09-01 | 09:47:49

Det är coolt att vara anonym ju! ;);) Haha!

Anonymius » 2009-09-01 | 09:49:22
URL: http://rubin.bloggagratis.se

btw, bellas blogg är jzza.bloggagratis.se

Lisa såklart! » 2009-09-01 | 10:42:49
URL: http://pluggen.blogg.se/

Men ååh, hahahah xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback