♥ lovely cats.

Hej bloggen! Idag har jag splittat tungan, det är ascoolt! Tog även en till piercing då jag ändå var igång. Fint va? 8D



Nä, skoja ba. Idag har jag faktist varit ut med katten (i sele såklart) och hon tyckte det var askul. Lite förvånad blev jag allt, trodde hon skulle vara jätterädd men hon hade minsan roligt.



Såhär ser jag ut idag iaf, inget märkvärdigt. Tänkte prova mina lösögonfransar och se om dom fortfarande funkar. Dom funkar väl, men måste absolut köpa nya ^^

camilla » 2010-04-21 | 15:59:42
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/

haha inte jag heller om jag också ska vara de :D men säkert nå bra !;) tycker förövrigt att du SUUUGER på att uppdatera din blogg. skärpning!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback