Godmorgon människor.

Jaha, ännu en torsdag och två lektioner väntar. HEHE gud vad roligt det ska bli. Nä, gillar som sagt inte klassen på första lektionen, men there's still hope. Har ju inte mött den andra klassen än..

Nu har jag iaf tvättat håret och matat katterna. Den grå (dom har inga namn än, hjälp!) har börjat försöka smita ut från toan, men det ser jag som ett bra tecken :)

På lördag är det match mot nåt lag. Minns inte vad det hette och jag är inte så insatt, men det blir bara mer och mer hockeyintresse för lilla Lisa för varje termin som går! Jag ska då steka burgare, vilket är mitt jobb för tillfället. Efter tre matcher kommer jag aldrig nånsin mer vilja se en jävla hamburgare...
ida » 2009-09-26 | 00:12:43
URL: http://trasselharva.blogg.se/

södertälje. Tänk dig efter en hel sommar och en hel säsong av fucking hamburgare då!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback