19 år ung!

Jag fyllde år i torsdags, och firade med maa boy.
Han gjorde en tårta åt mig som var supergod, det var även den första tårtan han någonsin gjort, så jag kände mig lite nöjd där :) Fick ett halsband av honom också, en längre modell.

I fredags så bjöd morsan på restaurang. Det var jag, Gustav, mamma, plastfarsa, gammelmormor och mina två helsyskon som åt mat. Mamma hade bokat bord på Södrahamn krogen, och jag rekommenderar ingen att äta där, det sög. Vi lär ju aldrig åka dit igen, men man lär sig av sina misstag.
Av familjen fick jag ett biokort, mina studentbilder (jag hade inte råd att betala dom själv), och en ring plus matchande örhängen av guld och silver.

Och igår så slängde Gustavs mami ihop ett litet kalas här hemma i byn. Hela Gustavs familj var där, plus hans minsta brors flickvän och hans systers man och barn. Kladdkaka med grädde och glass :D Fick typ ett kg godis och hårlotion av mami, och en hundring av gustavs syster :) Det var jag inte alls beredd på.
Tog inga bilder alls, men kan fota sakerna jag fick med min kassa mobilkamera och slänga upp dom senare :)

Idag så har jag inte gjort nånting alls. Vaknade dock efter 11 vilket är ganska ovanligt när jag såg Batman-filmerna igår. Brukar oftast sova till sena eftermiddagen på söndagar ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback