28/4

Dags att uppdatera lite kanske? ;p

Har inte hänt så mycket, mitt liv är lika tragiskt som förr :D haha ^^
Var ute och sprang igår, första gången i år tror jag..! Kändes förjävla skönt.. Tänkte dra och simma några längder också men det blev inte av.

Skrev natinella idag också, i engelska BBBBBbbbbb. Vettefaan hur det gick, skrev inte så himla mycket men det får fanimej duga. Efter det gick jag ner i omklädningsrummet och duscha, hahaha fan sweeeet ha alla grejer man behöver i skåpet :p Anna förhörde mig på serveringskunskapen, som jag skrev sen. Två prov idag, yeeey jag är bäst. Får vg som slutbetyg i servering, känns jävligt bra. Där har jag ETT säkert vg iaf, vet inte hur det ser ut i de andra ämnena. Men det löser sig säkert. Får man hoppas :D

Och du åker idag. Fyfan, jag kommer sakna dig som ett jävla seppppeeeeeee!!! Men du är så jävla trög och tar mig inte på allvar heller. Crushed, crushed like a motherfucking bug.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback