♥ Saknar min babe!

Sitter just nu och pratar med min babe på msn. Tvingade honom att slå på camen också, så skönt att höra hans röst! Är ju dessutom "gratis" att ringa via datan, typ Skype osv. Fast å andra sidan så är vi ju inte ifrån varandra speciellt mycket, haha. Det känns ändå lite tomt utan honom för han är en så pass stor del i mitt liv och jag älskar honom av hela mitt hjärta :)

Dessutom är det himla roligt att prata via msn och smsa extra mycket, man gör ju inte det så ofta när man bor ihop och ser varandra tjugofyrasju. Eller så kanske det bara är jag som är mysko, men alla är vi olika :)

Idag har det faktist inte hänt så jävla mycket, min syster har varit extremt osocial idag och jag är fan arg på henne. Hon ville att jag skulle komma hit och umgås med henne, att vi skulle gå på stan osv osv. Men inte fan blev det något av det. Hon har suttit vid sin data och nördat hela dagen och varit grinig som satan. Men men, det blir förhoppningsvis en roligare dag imorgon.

Fick förresten en kommentar där det var någon som frågade hur mycket tid jag la ner på min blogg. Glömde bort att svara men jag lägger inte alls ner så mycket tid på den. Lite dumt faktist med tanke på hur mycket pengar man kan tjäna om man bara anstränger sig lite. Man kanske inte får in lika mycket cash som "storbloggarna" men nog kan man hämta ut lite extrapengar iaf. Passar utmärkt då man är fritidsforskare som jag.

z a n n y h. » 2010-03-29 | 11:48:35
URL: http://zannyh.blogg.se/

sv: jaså ? :) tyckte du de funkade då `? :)

Sanne Linnéa » 2010-03-29 | 14:53:56
URL: http://sannelinnea.bloggplatsen.se

spännande! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback