♥ Borderlands

Nä, nu ska jag spela lite borderlands. Har läst igenom alla nya inlägg på Bloglovin (det var typ 300-400 stycken -.-') och det börjar klia lite i fingrarna. Skumläser bara allt när det blir så många inlägg, får nog ta och rensa bland alla jag prenumererar på...

Som vanligt spelar jag "tjejrollen" om det finns nån, haha :D Vet inte varför det är så men den här figuren kan göra sig osynlig och springa otroligt snabbt och jag menar, vem vill INTE kunna springa skitfort och vara osynlig samtidigt?

ladydahmer » 2010-03-21 | 08:05:39
URL: http://ladydahmer.blogg.se/

det är för att du har granskning av kommentarer på din blogg. Om du godkänner min kommentar så kommer den hamna på din blogg.



du kan även ta bort den funktionen i "inställningar"

* K Y S S A R » 2010-03-21 | 09:19:31
URL: http://kyssars.se

Hhaa :D Men i Boden har jag bara träffat underbara människor :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback