Hehe, sahrry ea!

Special request from Linnea! Hahah xD Uppdaterar ungefär lika med noll nuförtiden. Tror inte det är så intressant att läsa om hur arbetslös jag är.

Har varit megasjuk i över tre veckor nu. Vet fan inte vad det är jag har ens :S
20 januari svällde mitt ena ben upp och vi fick åka in till akuten i sunderbyn. Det var ingen blodpropp och ingen visste vad det var heller, lite lagom mysko sådär. Svullnaden gick ner och efter en vecka var den borta. Några dagar före benet svällde upp blev jag förkyld och har varit det sen dess. Det har dock blivit värre sista dagarna och igår (i think) fick jag hosta också.
Hehehe AWESOME..
Det har även pendlat till och från med feber någon vecka. Och jo just det, vi får ju inte glömma den fina hörselgångsinflammationen jag fick i onsdags.

Summa sumarum - Svullet ben, feber, förkyld, hosta och hörselgångsinflammation. Ett lagom roligt tidsfördriv.

Ps, min kille är sexig när han städar. Ds
camilla » 2010-02-07 | 16:58:31
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/

haha yeeey! nä vi var på gruvberget med typ en miljon pers haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback