♥ Vikt och sånt oviktigt.

Jag skriver inte så ofta i min blogg. Det händer inte så mycket i min värld och jag ids inte ljuga ihop en story varje dag helt enkelt (Inte för att jag nånsin ljugit i min blogg).
Jag själv tycker inte det är så kul att läsa:  "Hej bloggen" Idag var jag med kalle och vi åt lite godis, sen såg vi en film och nu har jag inget mer att skriva HEJDÅÅ BLOGGÄÄÄN!"

.. inte så kul va?
Nu är ju dock våren här, tror jag iaf. Var ute på en promenad idag, och jag såg en massa asfalt. Kan ju inte förneka att man blev lite lycklig i kroppen av den synen.

Idag hämtade vi ut ett stort paket på posten. Det innehöll massa träningsprylar. Typ piller och pulver. Haha. Så imorgon (IDAG!!!) börjar jag med min träning. På fullaste allvar. Vill du se ut som en säck potatis på stranden så får du göra det, jag tänker då vara rippad som ett as. Har nog aldrig varit sådär jättevältränad sen jag gick i högstadiet. Hade så jäkla fin kropp då, synd bara att man inte förstod det själv. Jag tränade ju typ varje dag under flera års tid. Dåligt självförtroende kan göra så jäkla mycket!

Nåja. Nu väger jag ungefär plusminus 61 kilo. Varken mullig eller pinnsmal. Men jag vill inte lita så mycket på vågen, alla vet väl om att muskler väger mer än fett och jag ska nog kolla mer på kroppsformen än på vågen. Har dock en målvikt som jag väldigt gärna skulle vilja uppnå, men sålänge kroppen formar sig som jag vill så skiter jag i det målet. 55 kilo, så mycket vill jag väga. Återstår väl att se hur bra självdisciplin jag kan skaffa mig ;)

Bjuder på en hemsk bild som är taget förra sommaren, 2009. Vi var ett gäng som for till en ö och allt vi gjorde där borta var att supa, ungefär. När jag sen fick se den här bilden någon vecka efter vi kom hem så fick jag en stor jävla chock. När hann jag bli så jävla fet liksom?!


(Gjorde en inte allt för snygg min så, thank god for censur)

Men jag har faktisti blivit smalare nu. Tror att jag vägde närmare 67-68 kilo där. Letar och letar men jag hittar ingen nyare helkroppsbild på mig själv. Lite synd, nu när jag visat en så ful bild måste jag ju visa en snygg, men jag hittar tyvärr ingen. Nåja. Ni får väl helt enkelt lita på mig, jag ser INTE ut sådär nu. Skäms fan över att jag ens låtit min kropp förfalla. Det är väl lätt hänt när man mår dåligt I guess.

Får nog tvinga min man att ta en helkroppsbild imorgon (IDAG!!!), wiho!
Nu ska jag sova, ska ju ändå till lule och umgås med min kära storasyster imorgon.
Linnéa » 2010-04-13 | 22:06:47
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Lätt hänt när man mår för bra också, har fan gått upp typ 2 kilo sen jag träffade Erik. Min målvikt är också 55 kilo, vi borde typ föra sms blogg till varan så vi pressar varan att träna och äta nyttigt ;)



Typ "idag har jag joggat" Då får man ju asdåligt samvete om man själv bara legat och degat, + att man håller kontakten! Ännu en gång har geniet Linnéa talat HAHAHA! :'D



(Svara i min blogg annars ser jag inte att du svarat)

diana » 2010-04-15 | 19:38:15
URL: http://dianasl.blogg.se/

du är ju inte fet! :S Ha en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback