"mini-pigflu"

Oh fyfan. när jag skrev inlägget nedan så gick det åska precis när jag fick det klart så var tvungen stänga ner allting. Älskling är jätterädd om sin data ;) Så då gick jag och la mig i sängen och tänkte läsa lite, men var så trött så jag somnade. Sov till typ halv sju, det var grymt skönt!

Sen när jag vaknade så gick jag till datan och kollade Farmville och läste alla tusen bloggar jag följer, sen snodde jag lite mat av älskling och mitt straff blev då att han kittlade mig!
Jag är grymt kittlig, och han vet precis vars. Han brukar typ pussa mig på höftbenet, och det kittlas så jääävla mycket! Eller när han spelar "bältdjur" (vi kallar det så, måste filma och visa er xD Så grymt roligt!) och ska pussa mig i nacken eller på halsen. Fyfan!
Iaf, på soffan skulle han så såklart pussa mig på höften, och det slutade med att vi hamnade på golvet, jag sprattlade som fan och lyckades skalla golvet. Hahaahah så INTE skönt :p


Just nu är han och tränar, så jag är ensam hemma AGAIN. Vet inte om det blir filmkväll eller vad som nu händer, men vet då att det definitivt inte blir någon utgång för mig. Jag har ju "baby-pigflu" enligt älskling. Hhahaha xD

Måste bara kommentera hans inlägg där!
"För övrigt är jag gammal och jobbar som maskinsnickare"
- Gustav är INTE gammal!

"gillar även att se film och mysa med L"
- såklart, jag som är så mysig :D

"Lisa hade däckat i sängen som jag byggt"
- Han hade minsan också däckat om han mått som jag -.-'

"hon har väl typ baby-pigflu så hon orkar typ PRECIS med att blogga, men inget annat...=)"
- Hahaha :D Vem var det som diskade och städade och gjorde massa skit igår? :( :D


Iaf, kolla in hans blogg och se alla snygga pipor han gjort HELT SJÄLV!
www.octoberflower.blogg.se
IISABEL » 2009-09-04 | 21:06:52
URL: http://onlyisabel.blogg.se/

Hej , vilken fin blogg du har :D

vesna » 2009-09-04 | 23:11:39
URL: http://vesna.blogg.se/

Vilken e din favorit serie utav:



- Simpsons

- Family Guy

- American Dad



samt favorit karaktär? :D

e l i n l e i j o n - bloggdesigner, makeup & foto » 2009-09-12 | 14:06:54
URL: http://elinlion.blogg.se/

Du får gärna fortsätta rösta på mig! Jag gick vidare :)



http://deity.blogg.se/2009/september/vidare-till-veckans-blogg-1.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback