RIP min dator :(

Fan vad jag hatar min dator. Blir så less på att den är så seg! Blir bara värre och värre, måste nog ladda ner massa skitprogram som fixar den eller nåt. Det som gör mig mest arg är att Farmville segar som fan. Och sen måste man börja om för det har inte sparats osv osv. Och min farm är inte liten heller så det tar hundra år, just för att min dator är så seg. I-landsproblem ♥

Bara för därför är jag på pisshumör just nu, och om den där jävla flugan som stört mig tre nätter i rad stör mig inatt igen så får jag psykbryt.

Wiho, superbra start på första skoldagen imorgon då ^^ Går skola tre dagar i veckan. En samhälls lektion på måndagar. Religion plus samhälls på torsdagar och enbart samhälls på fredagar. Ska gå i två olika klasser också. Samhällsen är med en handelstvåa och religionen var med en samhällsklass, minns inte vilken årskurs det var.
Eller hur det nu blev?


GAAH NU ÄR DET ÄCKLIGA FLUGHELVETET HÄR OCH FLYGER RUNT MIN SKALLE, JAG BLIR GALEN DEN SKA DÖ.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback