Busy day

Fan vad duktiga vi varit idag!
Byggt ihop en säng, storstädat, burit upp massa saker till förrådet, och jaa.. Det var väl ungefär det, men tid har det tagit :p Så nu ser våran lilla lägenhet ännu finare ut :)
Jag orkar inte lägga ut bilder, vill ni se bilder på våran übersnygga säng så klicka er in på älsklingens blogg, octoberflower.blogg.se. Självklart hann han före mig -.-'
Anonym » 2009-09-07 | 15:55:20

Lust att gå ut på Fredag? :)) I så fall kan vi förfesta i Eriks lägenhet som jag för till fället "äger" ;P Du kan sova här också, tänke att det var ju ett tag sedan vi umgicks :)

Da one and onlyyy » 2009-09-07 | 15:56:59
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Fan nu glömde jag namn igen! >< // Linnéa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback