Ops, I lied.

Har varit ännu sämre idag än jag var igår, huvudet känns mycket tyngre och att bara röra på sig känns så mycket jobbigare. Tror nog inte att jag kan jobba imorgon, men får hoppas till tusen att jag blir bättre ändå. Annars måste ju stackars Ida grillar själv åt två kiosker och det känns inte så kul att lämna henne ensam med allt jobb! Dessutom blir det mindre klirr i kassan den 25e och jag behöver vartenda öre jag kan få tag i.

Just nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem,
han är och tränar som vanligt :)
Vi tänkte se "The Proposal", någon som sett den? :)
ida » 2009-10-15 | 00:23:58

det är bara å härda ut. tänk på klirret!

Rubin » 2009-10-15 | 13:38:34
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Men hallå.. Du ska visst jobba, för jag ska gå på matchen!



Filmrecension på The Proposal sen tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback