House of chandeliers

Gaah, kolla in den här bloggen.
Älskar alla bilder, dom är så mysiga på något sätt. Personen bakom bloggen är jätteduktig på att pyssla. Ni vet, måla och sånt. Alla små, söta armband och smycken som hon gör är också helt gudomliga.



Ps, Det roliga som jag skulle göra i torsdags var att jag hade tänkt pierca tungan en gång till. Alltså, så jag har två stycken hål. Det blev precis som jag ville, och nu har jag två stavar i min stackars tunga.
When will it end? :D
Zara » 2009-05-16 | 23:44:41
URL: http://houseofchandeliers.blogspot.com/

Hej Lisa.

Vad glad jag blev, vad gullig du är, men det visste jag ju redan förut.

Lisa är en jättesöt tjej som jag har sett på riktigt, bilderna gör henne inte rättvisa.

Lisa är verkligen sööööööööt, det lovar jag.

Tack och kram på dig Lisa.

Var rädd om dig.

Zara.

Bananis » 2009-05-19 | 03:12:50

Jaa hon är jättesöt, hon Lisa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback