Hit the road, Jack.

Fan alltså.
Jag hatar plugg. Tar oftast inte hem plugg, och dom få gångerna jag gör det så pluggar jag inte ens. Men nu faan måste jag. Det suger. Men lika bra få det gjort, istället för att lägga allt på hög som jag vanligtvis brukar göra.
Fast om jag gör det nu så kan jag känna mig duktig över att jag gjort det, och att jag skött praktiken denna vecka (vilket jag gett mig fan på att jag ska göra!), och då kan jag belöna mig själv med en helg hos Gustav. Men nu frågade Linus om jag hade lust att vara chaffis. Svarade att jag kanske skulle bort, och då kallar han mig toffel.
Och vem faaan vill vara en jävla toffel liksom?! :o


Nu var det nåt jag skulle skriva som jag glömde bort, men det får ni klara er utan! Ska fixa mobilbloggningen snart, då ska ni få se på annat!

//out

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback