Happyface!

Jag hamnade hos V ändå, det var ganska mysigt. Kom hem igårkväll kring halv elva och en timme senare var jag påväg bort igen. Party med Camilla m.fl, det var rätt så trevligt ändå. Jag har nog inte riktigt fattat att jag HAR ett hem ännu, måste vänja mig att bara vara hemma och ta det lugnt, sluta fara runt överallt och stressa som en tok.

Idag har jag faktist varit bra. Vaknade halv ett på BV och degade i soffan en timma där kanske, och sen cyklade jag hem när det började storma. Har tvättat tre maskiner med kläder. Eller jaa, det var mest underkläder. Har nog ganska mycket sånt, hahah :D Nu tänkte jag fixa håret och kanske sminka mig lite grann, och sedan cykla till Hertz och hälsa på min kusin. Var ett tag sen :)


Måste också få tag i bilderna som V's mamma har tagit på oss två, vissa blev riktigt bra. Vill jag tro iaf :p Så lägger väl upp dom här förr eller senare :)

Usch vilket tråkigt inlägg det här blev, men jag måste ju uppdatera elli för jag vet att hon är nyfiken som få ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback