Aegd. lol

Man ska aldrig säga hej för tidigt. Jag ska sluta säga hej överhuvudtaget.
Jag börjar bli trött nu, tror jag ägde mig själv där lite grann.
Men nu är det bara någon enstaka timme kvar. Jag ska klara det!
Sitter extremt obekvämt, har hittat en HALVFULL (inte halvtom) colaflaska. Dock inte druckit vatten, för tröttheten slog mig just. Jag hann inte med. Rökt har jag också gjort, typ fem cigg. Ganska lite för att vara jag, ska nog röka en till nu. Brb hämta cigg.

Sådär. Back.
Vars var jag? Just det. Rulla joints är jag redan kung på och frisyrer är inte så kul att göra i otvättat hår. (Jag SKA tvätta håret om två timmar!!). Har dock hittat massa ruligt på "sajberspejs" som jag kallade det, och det funkar. Nästan. Mina ögonlock börjar bli väldigt tunga, funderar på att "blunda" lite någon timma (a).


kul att allt jag skrev tidigare faktist stämmer. Jag är inte så dum som ni tror ;)
Eller så känner jag mig själv bara väldigt bra :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback