Hemma

Sry för dålig update, tog en liten stund att fixa internet. Sen så har vi bara en internetsladd, och den får man allt slåss om! :)

Älskar lägenheten, den är supermysig och alldeles lagom för oss två. Området kanske inte är det bästa och grannarna kanske lever om lite väl men det är väl sånt man får leva med antar jag :)

I fredags (eller om det var lördags, dåligt minne) så gjorde jag chokladpannacotta och smaksatt grädde. Helt okej faktist :)




Syster har varit här i från söndag till tisdag. I måndags gjorde vi (läs; jag) ett försök till att baka Cupcakes. Dom blev inte bra. Inte snygga. Dom smakade inte gott. Inte ens frostingen. FAIL. Det blev mest smet av alltihop, men som tur är så älskar min man smet :)




Alla bilder är tagna med min väldigt dåliga mobilkamera eftersom min digitalkamera gick sönder på en misslyckad och totalt skittråkig fest med min "ex-bästa vän" ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback