Äntligen!

Sötsak ringde och väckte mig för någon timma sen, men var tvungen duscha och fika och sånt grejs innan jag kan skriva om den stora nyheten han ringde för!

VI HAR FÅTT EN LÄGENHET! Så grymt jävla härligt, äntligen har jag ett stället jag kan kalla hemma :') Har dock inte sett den än, men det är en tvåa. Ska se den imorgon innan jag åker till rutvik och hjälper en gammal bekant till morsan med trädgårdsarbete.

Slipper bo ute i skogen meeer! Nog för att det här stället är väldigt väldigt charmigt och mysigt, men jag trivs bäst i stan :)



Ps, jag har tagit ut en av mina stavar i tungan. Känns faktist mycket bättre med bara en!
Daavd » 2009-07-20 | 17:24:01
URL: http://daavd.blogg.se/

jadu vet va du menar, så är det när jag skriver både blogg o texter ^^ fast jag orkar typ inte blogga ;b

skriv bara dina första tankar =)

adina » 2009-07-20 | 23:11:33
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

haha, dom är ju snygga, inte konstigt att flera har dom ;D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback