Poor today!

Seriöst, just nu känner jag mig fattigare än en kyrkråtta. Men det är det nog värt :)
Har gjort en massa roligt idag, har varit ledig från skolan. Brukar oftast sova så länge jag bara kan när jag väl är ledig, men idag var jag vaken kring 10!

Sprang med elli på stan och handlade lite kul. Har även hunnit med att sola, noppa ögonbrynen, käkat på max, gjort en synkontroll, köpt trosor och leggings, ett par skor och en jättesöt liten partyväska :D Har konstaterat att skorna, väskan och trollorna matchar varann gode bra, så nu är jag fit for fight till imorrn!
Dessutom har jag varit på bio idag med Adde och vi såg Yes Man med Jim Carrey. Rätt bra film, många skratt var det då. Men det var någon jävel som skrattade LIIITE för mycket, så både jag och Adde funderade på att strypa han.
Det lät som en "han" iaf.

Fast det kan ju ha varit en mycket manlig kvinna iofs. Lite som elli ungefär.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback