Egentligen..

.. borde jag ligga och sussa sött just nu, men kan inte somna. Tog just av mig linserna för en liten stund sen, och nu sitter jag här med bara täcket runt mig (och en persiko-drickyoghurt att smälla i mig ) i min lilla madrasshörna hos papi :)


Måste konstatera att solarium funkar super för mig, nu har jag äntligen börjat få lite färg på kroppen ;) Känner mig inte lika äckligt vinterblek just nu iaf, skönt är ju det!


Är så jäkla sugen på att göra om min blogg, men vet inte vad jag ska ha för header. Har inget photoshop eller annat bildredigeringsprogram heller så det får nog vänta ett tag, men man kan ju alltid koda för fullt så gott det går ändå :)


Saknar Adde ännu mer just nu, det känns så tom här utan honom! Det är sjukt så mycket jag tycker om honom. Att jag inte fattade det första gången, han är ju underbar! :)
Försökte ladda upp en bild på honom men det ville inte Blogg.se, så det får jag göra någon annan dag :)

Nu ska jag sätta igång med lite kodning, om datan vill samarbeta med mig ;)

Puss!
Anonym » 2009-01-27 | 23:12:59

haha du känner inte för att koda åt mig du vet jag är ju så himla teknisk av mig xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback