Dagens (onsdagens ;D)

Humör: Någorlunda bra
Plus: Fick mer lön än jag hoppats på.
Minus: Finns inte så mycket kvar av den..
Mat: Dagoberts!
Kläder: Jeans, linne typ :p Om man nu inte räknar med mina basketskor och min vinterjacka.
Frisyr: Uppsatt i nån slarvig knut
Händelse: Hände inget speciellt förutom att jag vart på stan hela dan :p
Planer: Jag var ute efter att köpa nya linser.
Dagens måste: Hitta kläder till fredag!
Dagens köp: Den svarta klänningen och ett randigt linne (som förövrigt satt förjävla bra)
Saknad: Inte saknat nåt faktist :p
Önskan idag: Att det blir sommar snart så man kan festa på riktigt.
Ser fram emot: Fredagen och lovet som kommer!
Person: Måste nog skriva Elli :D <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback