090223

Uuusch, när man äntligen lyckats somna där vid åttatiden så ska man tamefan vakna klockan tolv igen. Jag som tänkte vara lite duktig och vända tillbaka dygnet. Men det sket sig B)

Börjar klockan 9 idag, ska skriva ett prov då. Det är slutprovet till barkunskapen och jag har faktist pluggat lite. Är så jävla kass på att plugga så det är inte sant, kanske därför skolan är åt helvete ^^ MEEEN men!
Har bara en lektion därefter, vilket är svenska B. Undrar vad läraren ska hitta på, hon är som ett eget litet mysterium den där lilla tanten. Har även ett arbete i Samhälls som jag måste skriva klart och mejla till läraren senast fredag, haha fuuck xD
Efter skolan ska jag nog plåga min älskade elli ett tag, måste hitta nåt att ha på mig, blir nog värstingpartyt på fredag! Så då går man till gina, billigt och bra. hahah xD Eller så rotar man bara i hennes garderob :D Har ju krymp gode mycket så snart är jag nog i hennes storleksklass :p Ligger på 58 kilo nu, nöjd brud ;)

Måste även skryta om att den här veckan har jag inte mycket skola alls.
Tisdag är jag ledig,
Onsdag är det friluftsdag vilket betyder att man tar med sig Mina och promenerar på isen, (om jag får kidnappa 'na dvs)
Torsdag TROR jag att jag är ledig men är inte riktigt säker,
Fredag leedig! :D

Höhö, osammanhängande inlägg, I know ^^


Singer imorgon älskling, nattinatti :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback