090211

Sry för den sega uppdateringen!

Är gode trött just nu, inte sovit så mycket inatt. Sov hos ida eftersom vi ändå skulle till Pite med klassen, och hon snarkar utav bara fan och ska spela fotboll i sömnen. Men men, sånt man får ta lixx ;)

Utbildningsmässa, så heter det minsan. Där var jag idag. hahaha xD Inte så värst mycket att se fram emot, men jag var bara ute efter massa pennor. maha :D Otroligt nog fick jag faktist med mig en plastkasse och en tygkasse, två kondomer (!), tre pennor och nå broschyrer. Broschyrer = brasved, jajemen! Inte så troligt att jag, JAG skulle plugga vidare. Noway. nanana..

Vad ska man hitta på idag då? Jag var sugen på att dra och simma, eller kanske sola.. Men som vanligt är det aldrig nån som är på..
elli » 2009-02-11 | 22:49:19
URL: http://elliohman.blogg.se/

du som säger du inte har några pengar, svin :D

Tony " the Pineapple Express smoking *host host* N Isaksson » 2009-02-13 | 09:29:51
URL: http://wishingblogg.blogg.se/

Svar: Ja det är ett Självporträttet och tack så mycket ^^

Anonym » 2009-02-14 | 00:09:03

To see you when I wake up

Is a gift I didn't think could be real.

To know that you feel the same as I do

Is a three-fold, utopian dream.



You do something to me that I can´t explain.

So would I be out of line if i said

I miss you.



I see your picture,

I smell your skin on the empty pillow, next to mine.

You have only been gone six days

But already I´m wasting away.



I know I´ll see you again

Whether far or soon.

But I need you to know that I care

And, I miss You.

Anonym » 2009-02-14 | 00:42:01

I wish you were here

Don't you know, the snow is getting colder

And I miss you like hell



I miss your laugh, I miss your smile

I miss everything about you

Every second's like a minute

Every minute's like a day

When you're far away



I've got feelings for you

Do you still feel the same?

From the first time I laid my eyes on you

I felt joy of living

I saw heaven in your eyes

In your eyes

In your eyes



Wish you were here


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback