Fuck yeah.

Vissa personer alltså.
Jag har tagit bort allt jag skrivit som kan tolkas fel/missuppfattas/är riktat mot personer. Jag är ju faktist bättre än så.
Så länge folk håller vad man säger så är det lugnt.
Ni känner inte mig längre, så håll er skit för er själva om ni inte vågar ta den med mig istället för att snacka en massa. Ok?



Klockan är fan halv tre snart, lite synd att jag fick i mig koffein just när vi började se filmen. Jag som har käkat massa koffeinpiller och liknande förut borde ju vara rätt så tolerant men tydligen inte :p

Imorgon (idag) ska jag handla massa. Blir nog mest mat, men nog tusan ska jag hinna unna mig nåt också. Kanske tar en tripp till lule eller nåt? Måste typ ha en ny neccesär för min som jag har som man kan hänga upp på väggen är helt svart invändigt. Det syns typ inte men det är en svart ögonskugga som gått sönder inuti den och det där svarta pulvret som blir är omöjligt att få bort. Så lika bra att köpa en ny eller nåt :p Vi ska även sola imorgon, måste prova Sun Tan i boden.
He-he.....

Torrschampo - ska tydligen vara bra att ha?
Läppglans - jag får aldrig nog mycket läppglans.
Ögonskuggor - älskar att exprimentera med färg.
Mascara - måste definitivt köpa en ny. Gammal mascara är inget för mig :(
Linnen - mina försvinner alltid. Väldigt konstigt
Lite tjockare tröjor - älskar hoods, cardigans osv osv. Mysigt när det blir lite mörkare ute.
Och sist men inte minst snus! Catch mini eucalyptus/lakrits eller Skruf stark potion. Lovely!


(Fan, jag är hungrig alltså. Vi har typ bara hårdbröd :o Coop borde ha nattöppet -.-' )


Det här är typ dom gladaste bilderna just nu, eller så är det bara dom nyaste.
Tänkte skriva något om snus igår, därav posandet med snusdosan.


Note to self;
glöm inte bort bankdosan.
Dirty » 2009-08-21 | 15:30:37
URL: http://dirtyword.blogg.se/

kan väl ändå vara roligt att läsa ?;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback