Daaagen som gått.

Hehe jaa, det blev en visit till luleå. Lite tråkigt att åka buss när man är van vid bilen, men det duger ju det också. Blir billigare nu när bensinen är så grymt dyr.

Dock är det så jävla äckligt och jag stör mig så otroligt på folk som INTE VET HUR MAN DUSCHAR!! Jag menar, hur kan man gå ut bland folk och då framför allt åka i en proppfull buss och stinka som ett as? Usch! Eller jaa, ni får väl lukta hur ni vill bara ni inte sitter BAKOM MIG. Trodde seriöst jag skulle spy på bussen :s (JAG ÖVERDRIVER INTE!!)

Tur att jag klarade mig iaf. En FET JÄVLA DISS till folk som duschar för sällan, god hygien ska fan varenda människa veta hur man sköter.

Nåja, nu har jag fått det out of my system.

Handlade lite kläder trots att jag suger på det. Köpte först två nagellack (Depend, svart och ljusrosa), en mascara (stiletto somethingsomething) och ett par trosor på Lindex. Sedan vandrade jag runt typ överallt och hamnade på H&M. Där fick jag tag i två stycken baslinnen typ, ett grått och ett som var orange/röd/rosa nånting (konstig men snygg färg?), en bh med två matchande trosor, stay-ups (jag lyckades få fel färg men det var snyggt ändå). Slutdestinationen blev Gina och där hittade jag ett par jeansshorts som var typ guldiga. 49 spänn, ungefär gratis :p Fick även med mig en tablettask till älskling, kände mig lite snäll ;p

Och alla måste ju äta, right? Så ea mötte upp mig på banken för jag var tvungen hämta en ny internetdosa och sen gick vi till dagoberts. Det blev en räkmacka med grovt bröd, yummie! :D Efter vi ätit skulle hon möta upp sin pojkvän så då gick jag till Matte och Linus, som jag för övrigt försökt väcka hela dagen! Satt typ hos dom ett tag tills jag tog fyra-bussen och kom hem till en ren och fin lägenhet plus en finklädd pojkvän. Hiss till dig älskling :) <3


Provade den idag och den var asbra, yääy! :)



Jag är också med och tävlar om veckans blogg hos Zanny!
Klicka på länken för att rösta på mig
(öppnas i nytt fönster)! :)
http://zannyh.blogg.se/2009/august/finalisterna-i-veckans-blogg-1.html
(Rösterna räknas endast i det inlägget som handlar om tävlingen, so you know :) )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback