Jag känner mig själv bäst.

Godmorgon alla! :)

Idag är jag så grymt trött, blev sent inatt. Fast det är jag glad för, älskling och jag kommer varann bara närmare och närmare för var dag som går :p Lovely!! Jag borde äta frukost nu, men känner verkligen inte för det. Måste börja kämpa med frukosten, haha :)

Idag ska jag som sagt till luleå och träffa folket från LHF. Fast mest ser jag fram emot att få träffa ida, och E.K. Har inte träffat någon av dom sedan studenten, och Ida har jag som träffat nästan varje dag i tre år. Åtminstone pratat med varje dag, nu har vi kanske bara pratat över telefon några få gånger under sommaren. Saknar den tjejen, ooohja. Men men, det ska bli grymt roligt iaf! :)





Jag är så grymt trött på folk som tror att dom vet bäst. Människor som verkligen tror, och kämpar för att övertyga sig själv, om att dom är bättre än alla andra. Dom som tror att dom vet MER om andra än vad man själv gör.
Ingen vet mer om dig än vad du gör.
Ingen vet mer om mig än vad jag gör.
Mina tankar, åsikter och känslor vet du inte ett piss om.
Varför jag gör som jag gör vet du inte heller.
Varför är det så svårt att förstå?!!
Are you retarded or what?
tellan » 2009-08-20 | 15:14:02
URL: http://tellans.blogg.se/

tjaaa=)

de var ett tag sen=)..tack för tipset=)

fatta typ inget av de..hahaha=)

kram

julia » 2009-08-21 | 07:00:08
URL: http://roligajulia.blogg.se/

fin blogg du har:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback