På den gamla goda tiden! :D

Jag köpte Proffs torrschampoo som kostade 45 kronor på Åhlens. Mest för att jag läst mycket om det på andra bloggar och för att det var billigt :p Har itne hunnit prova det ännu, men ska göra det ikväll innan jag och älskling åker och dansar.



För sex (?) år sen så brukade jag umgås med Julia (Kyssar.bloggagratis.se) :p
Igår grävde jag i en sopsäck som var full med saker och hittade ett fotoalbum. Där var det massa gammalt, mest på familjen typ. MEN, det fanns även ett foto på Julia, där hon kryper på mitt golv och ska mysa med min katt :)
På baksidan så står det DEC 2003 så det är väl snart ganska precis 6 år om man ska tro på kortet :p



Sen har jag även fått ett grattis-kort från henne och någon Sofie (kommer inte ihåg vem det var),
men minns inte vad jag fyllde :p 14? 15?


Kuvertet.


Framsidan


Baksidan :D
Nu blev det lite suddigt men det är en tjej, en djävul, några spermier, en sol, ett hjärta där det står "love" i och nån cool sak med massa ringar i öronen. Han har en "hatt" också där det står "PUNG KUNG". Hahahah :D
Jimmy » 2009-08-21 | 16:21:51
URL: http://sjov.blogg.se/

Sv: men sova är skönt faktisk t:)

* K Y S S A R » 2009-08-21 | 16:46:18
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

HAAHAHAHAAHHAH ASSÅ FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

* K Y S S A R » 2009-08-21 | 17:08:07
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Hahah jaa faktiskt :) roligt att bli påmind!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback