Nanana random shit.

Dålig uppdatering senaste dagarna, men har väl haft bloggtorka helt enkelt antar jag. Tänkte gå och sova i rimlig tid idag och kliva upp någolunda tidigt imorgon men dom asen som bor ovanför oss sitter typ och sjunger svinhögt och håller på flytta runt massa jävla saker. Låter som om femti elefanter dansar bugg där uppe! :@

Sov hyfsat länge idag eftersom vi var ut igår. Blev en väldigt lyckad kväll måste jag säga, även fast krogarna här i boden suger. Vi hade egentligen tänkt gå till Bränna där det var typ "glowkväll" men folket på förfesten var så jävla sega så kön utanför Bränna var typ en kilometer, eller något sådant så vi sket i det och gick till ICE. Vilket sög, utan att överdriva.
För det första så var det typ 10 pers där inne, och för det andra så hade dom fullt med SAND. Det var tamefan sand ÖVERALLT. Så jävla dåligt, usch. "Beachparty" my ass.
Nåväl. Vi hade väl kul ändå, kvällen slutade med pommes på Frasses och sedan gick vi hem :p

Jag sov till typ två idag, och när jag vaknade så hade älskling möblerat om i vardagsrummet och städat och sånt, så nu ser det faktist riktigt fint ut här hemma :) Fick ju nå möbler av Kristoffer, och dom matchade soffan rätt så bra :p

Solade också idag, fast det blev bara 12 minuter. Fattar inte riktigt om jag gör fel eller nånting, men om jag solar 16 så blir det typ ojämnt? :s Helmysko. Jag blir brunare på baksidan, alltså typ ryggen och rumpan och det men på framsidan (magen, bröstkorgen) så blir det lite ljusare. Hahaha, lite fail kanske? :D

Imorgon vettefan vad som händer, tror att morsan och dom kommer hem från Tunisien så det blir väl att bjuda hit dom på mat eller åka dit och hälsa på. Jag tvingade syrran att köpa nåt åt mig så vi får väl se, för hennes egen skull är det bäst för henne att hon har det! Haha :)

Och på tal om nånting helt annat. Det finns så himla mycket jag vill ta kort på och lägga ut i bloggen och visa er, men har som ingenting att fota med :p Varken min eller Gustavs telefon har en datakabel så det är ju lite svårt. IR och blåtand funkar inte heller -.-'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback