Linnea Rubin

Jag har en mycket fin vän, som jag känt sedan jag var 9 bast. Hon var min allra bästa vän under fyra år, men nu ses vi ganska sällan. And her name is Linnea. (Jag brukade alltid kalla henne för ea, det gjorde dom flesta. Nu har väl många slutat men jag gör det fortfarande) Klicka på länken för att läsa hennes blogg!

Igår när jag städade ut alla kartonger som morsan kommit hit med så hittade jag tonvis med roliga minnen blandat med en jävla massa skräp. Jag hittade bland annat körkortslappen, en massa gratulationskort, gamla mjukisdjur osv osv. Varför jag berättade om ea var för att jag hittade ett papper som hon skrivit i typ fyran, det var ganska gulligt måste jag säga. Det är ett ljusgult papper, och så har hon ritat en bil och skrivit en text bredvid bilen. En liten del av texten :

"..Elin öppnade påsen och stoppade in en marshmallows i munnen, men hon tyckte in om dom, däremot gillade hon sockret som var på dom, så hon sög bara av sockret sen slängde hon ut dom genom fönstret. När dom kom hem hade hon ätit upp (slängt ut) alla, och när dom klev ut ur bilen såg dom att nästan hela den var prickig av kladdiga vita marshmallows. (När elin hade kastat ut dom hade vinden "tryckt" tillbaka dom så att dom fastnade)"




Hehe, lite kul tyckte jag. Bilden blev lite suddig tyvärr :(




Ludde, Lappen, gratulationskort :)

Sen hittade jag också "SMSboken 2". Vet itne vars ettan tagit vägen.
För några år sen så skrev jag ner alla sms jag fick i en bok som jag hade, för jag ville spara dom och det rymdes inte så många i telefonen. Nog har man fått en hel del konstiga sms. Kul att skratta åt såhär i efterhand :)

Jag älskar att kolla på gamla foton och gamla papper, typ teckningar man gjort när man var liten, favoritleksaker osv osv.
Love it!
Anonym » 2009-08-20 | 11:45:27

Haha vad söt du är! :D Jag vill btw också ha en besöksräknare, hur fixar men det?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback