Anynoma kommentarer


Guud vilken trevlig kommentar! Visst får man sån stor lust att svara på hans/hons/dens fråga? Inte? Näää, skulle inte tro det liksom. Vet inte om ni ser vad som står men det står såhär iaf :
"Anonym om Sexy Bitch:
HUR GÖR MAN SÅ DÄR!? VA!? SÅ DÄR SÅ ATT BARA SJÄLVA TIDSLINJEN AV YOUTUBE KLIPPET KOMMER MED!? skriver med caps så att du ska förstå hur upprörd jag är och hur mycket jag kräver ett svar. Puss :D"

Jag försöker svara på varenda kommentar jag får, men bara för att du skrev sådär så ids jag inte.
Jag har inte gjort dig upprörd, och du kan inte kräva något alls från mig. Jag är sjuk och på dåligt humör.
Fråga någon annan.
Eller gör ett nytt (läs; trevligare) försök.
Dessutom var du anonym, stort minus.
Anonym » 2009-08-31 | 21:41:01

hahah men, åhh! Glömde skriva att det var JAG din kära Linnéa (marsmellowskastarens storasyrra) som skrev det där! Och jag var inte seriöst med min kommentar ju! >< Råkade bara skriva med caps, så orkade jag inte skriva om det sen, och då skrev jag bara en ful anledning till capsen! >< Hoppas du inte hatar mig, det var verkligen inte menat som en seriös eller ilsken eller upprörd kommentar! Bara väldigt oseriös. Men förstår att du tog illa upp när du inte fattade vem det var från! Förlåt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback