5 minute meal

Jag har just slängt ihop världens enklaste middag på mindre än fem minuter.

Eftersom att älskling jobbar 13 timmar idag och därför måste ha med sig mer mat än vanligt till jobbet när han inte har någon möjlighet att åka hem och äta, så gjorde vi ett stort lass mat igår. Det blev över pasta och därför tog min middag mindre än fem min att göra :)

Man tar så mycket pasta som man orkar äta, jag ska egentligen inte äta pasta så jag tog lite grann. Häll på lite dolmio färdig pastasås och lite vanlig grädde. Krydda med vitlökspulver och salt. In med smeten i micron i tre minuter, rör om efter halva tiden.

KLART! :D

Sen kokade jag lite broccoli också, nyttigt och bra ;)

Nu ska jag sätta mig vid älsklings data (den har större skärm) med min mat och min kalla minimjölk, och se Marley & jag. En hundfilm tydligen?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback